Skip to main content

Digitalisera din camping

Vi erbjuder en komplett lösning för obemannad handel, bokning, passage och uthyrning för din camping.

Fördelar med vår lösning

Smidigare för dina gäster.

Alla tjänster hanteras enkelt via mobil – ingen väntan, inga fysiska nycklar.

Säkrare hantering.

Identifiering med BankID för svenska gäster och mobilnummer med betalkort för utländska gäster säkerställer att endast behöriga har tillgång.

Förläng öppettiderna.

Med obemannade tjänster kan du erbjuda service dygnet runt, vilket ger nöjdare gäster och möjlighet till ökad omsättning.

Kostnadseffektivt.

Automatiserade lösningar minskar behovet av bemanning och administrativa uppgifter, vilket frigör resurser för annat.

Ökad intäktspotential.

Genom obemannade tjänster kan du hantera fler gäster och erbjuda fler möjligheter till försäljning utan extra personal.

Allt du behöver för en smartare camping

Vi erbjuder digitala lösningar för campingar som förenklar och effektiviserar allt från obemannade butiker och bokning av ställplatser och stugor, till passage till allmänna utrymmen och uthyrning av aktiviteter. Med säker identifiering för både svenska och utländska gäster och digital nyckelhantering kan du minska administrationen, sänka kostnaderna och ge dina gäster en smidigare upplevelse.

Obemannad butik

Sälj livsmedel, snacks eller campingutrustning där gäster öppnar, lägger till varor och betala direkt via mobilen.

Bokning & uthyrning

Låt gäster boka och betala för bokningar och aktiviteter via mobilen och få tillgång helt obemannat.

Passage

Låt gäster låsa upp duschar, toaletter och andra allmänna utrymmen med en digital nyckel.

Obemannad butik

1

Registrering

Kunden registrerar sig med BankID, eller för besökare i Sverige, med mobilnummer och betalkort.
2

Upplåsning

Kunden öppnar genom att skanna en QR-kod eller med hjälp av platstjänster.
3

Varukorgen

Kunden skannar streckkoderna på de varor de önskar handla.
4

Betalning

Kunden betalar med valfri betalmetod direkt via mobilen.

Bokning & uthyrning

1

Registrering

Kunden registrerar sig med BankID, eller för besökare i Sverige, med mobilnummer och betalkort.
2

Bokning/Uthyrning

Kunden väljer en resurs, såsom en ställplats, stuga, aktivitet, utrustning eller fordon, och bokar den för ett specifikt datum och tid.
3

Betalning

Kunden genomför betalningen smidigt med sin föredragna betalmetod, exempelvis kort, Swish, Apple Pay eller Google Pay.
4

Tillgång

Efter att betalningen är bekräftad genereras en digital nyckel som kopplas till kunden. Den används för att få tillgång till den bokade resursen genom att skanna en QR-kod vid dörren eller vid resursen.

Allmänna utrymmen

1

Skanna QR

Kunden skannar QR-koden som sitter vid dörren med mobiltelefonen för att komma till en webbportal.
2

Identifiering

Kunden identifierar sig med BankID, eller för besökare i Sverige, med mobilnummer och betalkort.
3

Upplåsning

Efter lyckad åtkomstkontroll kan kunden låsa upp dörren via webbportalen.

*Vid användning av mobilapp behöver kunder endast skanna QR-koden med hjälp av appen för att låsa upp.

Personal passage

1

Konto och nycklar

En administratör skapar personalens användarkonto i systemet och tilldelar de digitala nycklar som behövs för åtkomst.
2

Inloggning i Jobbs Key

Personalen loggar in i Jobbs Key-appen med sina användaruppgifter för att få tillgång till sina digitala nycklar.
3

Upplåsning

När personalen behöver tillgång, skannar de QR-koden vid dörren med Jobbs Key-appen för att låsa upp.

Kundcase

Folkpool

Läs om hur Folkpool använder Jobbs i deras obemannade butik i Borås..

Dygnet Runt

Läs om hur Dygnet Runt använder Jobbs i deras obemannade butik.

Flora & Floristik

Läs om hur Flora & Floristik använder Jobbs i deras obemannade butik.

Behöver vi installera någon särskild hårdvara?

Kan systemet integreras med vårt befintliga bokningssystem?

Vad händer om en gäst inte har BankID?

Hur säker är lösningen?

Hur lång tid tar det att sätta upp systemet?

Kan jag styra systemet från min mobil?

Vad händer om en gäst har problem med sin digitala nyckel?

Kan gäster boka i förväg eller bara på plats?

Vilka betalmetoder stöds?

Hur hanteras kvitton för kunder?

Digitalisera din camping

Entré

En smart passagelösning för personal och besökare där man via QR-kod kan låsa upp. Användare loggar in med konto och besökare identifierar sig med BankID och fyller i nödvändiga uppgifter för åtkomst. Vid behov kan också betalning krävas för upplåsning.

  • Ingen startavgift
  • 12 månaders bindningstid
  • Onboarding
  • 8-17 mailsupport
  • Anpassad webbportal
  • BankID som säkerhet
  • Kundpassage via webbportal
  • Personal passage via mobilapp

499 kr / månaden

Handel

En komplett lösning för obemannade butiker med funktioner för artikelregister, kampanjhantering, lagerkontroll och säljdata. Kunder registrerar sig med BankID eller mobilnummer, öppnar dörren, skannar sina varor och betalar enkelt via mobilen.

Lösningen Entré ingår även i detta paket.

  • Ingen startavgift
  • 12 månaders bindningstid
  • Onboarding
  • 8-17 mailsupport
  • Anpassad butiksvy
  • Kort, Swish, Apple Pay, Google Pay
  • Standard transaktionsavgift
  • BankID som säkerhet
  • Kundköp via webb- & mobilapp
  • Personal passage via app
  • Molnbaserad administrativ plattform
  • Artikel, kund & kampanjhantering
  • Rapporter & ekonomisk export
  • Lager- & svinnhantering

1499 kr / månaden

Bokning

En flexibel lösning för bokningar som hanterar schema, dörrkontroll, kund- och säljdata. Kunder registrerar sig med BankID eller mobilnummer, bokar och betalar för en resurs, och använder en digital nyckel för att låsa upp.

Lösningen Entré ingår även i detta paket.

  • Ingen startavgift
  • 12 månaders bindningstid
  • Onboarding
  • 8-17 mailsupport
  • Anpassad webbportal
  • BankID som säkerhet
  • Kundköp via webb- & mobilapp
  • Personal passage via mobilapp
  • Molnbaserad administrativ plattform
  • Kund, kampanj & bokningshantering
  • Rapporter & ekonomisk export

1499 kr / månaden

Komplett

Komplett är en allt-i-ett-lösning som förenar Entré, Handel och Bokning i en smidig plattform. Hantera besökare med Entré där gäster identifierar sig med BankID och får tillgång till dina utrymmen utan personal på plats. Skapa en modern handelsupplevelse med Handel, där kunder kan skanna, betala och få tillgång dygnet runt. Effektivisera schemahantering och uthyrning med Bokning, där kunder enkelt bokar, betalar och låser upp resurser med en digital nyckel. Med Komplett får du full kontroll över din obemannade miljö – allt i en flexibel och skalbar lösning.

  • Ingen startavgift
  • 12 månaders bindningstid
  • Onboarding
  • Utökad telefon & mailsupport
  • Anpassad besöksvy
  • BankID som säkerhet
  • Kundpassage via webbportal
  • Kundköp via webb- & mobilapp
  • Personal passage via mobilapp
  • Molnbaserad administrativ plattform

2495 kr / månaden