Minska behovet av personal i butiken samtidigt som kunderna får tillgång dygnet runt, vilket sänker driftskostnader och ökar tillgängligheten.
Obemannad drift – sänk kostnaderna
Kostnadseffektivt & tillgängligt.
Säker identifiering & minskat svinn.
Genom personlig identifiering med BankID säkerställs att endast verifierade kunder får tillgång. Med kundloggning, övervakning och möjligheten att blockera kunder kan ni effektivt minska svinnet och öka säkerheten i verksamheten.
Flexibel & förbättrad kundservice.
Kunder kan enkelt registrera sig, öppna dörren och skanna sina varor med mobilen, vilket ger en modern och användarvänlig upplevelse.
Starkare insikter med kunddata.
Varje köp kopplas direkt till unika kunder och skapar värdefull försäljningsdata som ger er bättre insikter för att optimera marknadsföring, kampanjer och lagerhållning.
Full kontroll & skalbarhet.
Administrationsverktyget ger realtidsdata om försäljning och lagerstatus och möjliggör enkel expansion till fler butiker utan omfattande installationer.
Kundresa
Kundcase
DIN BUTIK
- I KUNDENS FICKA
Basic
1 499 kr
/månad
- 8-17 mailsupport
- Anpassad butiksvy
- Kort, Swish, Apple Pay, Google Pay
- BankID som säkerhet
- Webb- & mobilapp (för kundköp)
- App för passage (för personal)
- App för administration (för personal)
- Artikel, kund & kampanjhantering
- Rapporter & ekonomisk export
- Lager- & svinnhantering
- Avancerad försäljningsanalys
- Hårdvara för dörrstyrning
- Standard integration
- Anpassad integration
Premium
2 495 kr
/månad
- Utökad telefon- & mailsupport
- Anpassad butiksvy
- Kort, Swish, Apple Pay, Google Pay
- BankID som säkerhet
- Webb- & mobilapp (för kundköp)
- App för passage (för personal)
- App för administration (för personal)
- Artikel, kund & kampanjhantering
- Rapporter & ekonomisk export
- Lager- & svinnhantering
- Avancerad försäljningsanalys
- Hårdvara för dörrstyrning
- Standard integration
- Anpassad integration
Custom
Offert
/månad
- Om du har fler butiker
- Kräver anpassad integration
- Andra krav eller behov